Supeo Flex

Få det meste ud af din organi­sation med en digital løsning, der giver dig en konkurrence­fordel

Supeo FLEX er vores eget digitaliseringssoftware, som er bygget i tæt samarbejde med vores kunder, for at kunne sikre effektiv optimering af de manuelle processer som ellers har sløvet driften. Teknologien løber stærkt og derfor er det som virksomhed vigtigt at ressourcer ikke spænder ben for udviklingen og derfor tilbyder vi dig en løsning, som en digital genvej til driftoptimering, højere kvalitet, færre fejl, større sikkerhed og compliance og dermed også – øget konkurrencefordel.

Hop med på digitaliseringsvognen og lad os gøre dit arbejde nemmere.

Vores Supeo Flex ydelser

Kontrol­afgifter

Supeo FLEX’ kontrolafgiftssystem er udviklet til at hjælpe kontrollører til et mere sikkert arbejdsmiljø, ved at minimere konflikthåndteringstiden som sker ved udstedelsestidspunktet af en kontrolafgift. Det gør det lettere og mere sikkert for kontrollører at udføre deres arbejde. Modulet erstatter det administrative arbejde og kan automatisk udstede billetter, afgifter, indhente informationer, verificere kunder og automatisk sende afgifter direkte videre til inddrivelse i økonomisystemet eller hos Gældsstyrelsen.

  • Digital gåseddel udviklet til mobil og tablet
  • Fokus på sikkert arbejdsmiljø for kontrollører
  • Gældsinddrivelse kan ske med Mobilepay eller gennem økonomisystemet
  • Kan verificere personoplysninger, for at undgå bedrageri
  • Er udviklet efter gældende lovgivning for GDPR

Sags­behandling

Hold styr på både interne og eksterne sager med vores sagsbehand­lingsmodul. Få overblik over nye, igangværende og afsluttede sager fra kunder, medarbejdere, og leverandører. Systemet er integreret med mailimport og gør det nemt at få overblik, ændre status, prioritering, tildele sager til medarbejdere, oprette forskellige sagstyper, indsamle rapporter, trække statistikker og spore handlinger.
  • Udviklet efter gældende lovgivning for GDPR
  • Gør det nemt at få overblikket over aktive sager og tildele dem til relevante medarbejdere
  • Samler både intern og ekstern sagsbehandling
  • Integrerbar med formularer, som automatisk kan oprette en sag i systemet

ITS (Intelligent Traffic System)

Vores ITS-system er udviklet til at sikre effektiv trafikstyring i transportsektoren, ved hurtig og præcis kommunikation mellem toge og stationer i realtid, som giver mulighed for at overvåge GPS-positioner på et kort, så du har fuld kontrol over driften i realtid. ITS optimerer køreplansplanlægning og sikrer en mere effektiv driftsinformation til toge i form af kommunikation af ankomsttider, forsinkelser og aflysninger på standerterminaler og direkte på Rejseplanen.

  • Udviklet specifikt til jernbane
  • Disponering af materiel og køreplaner
  • Kan integreres med Power BI
  • Kan ydermere håndtere medarbejdernetværk, passagerinternet (gratis eller pay-to-use), infotainment, beskeder og højtaleropkald

Dokument­­håndtering​

Vores dokument­håndterings­system gør det nemt at offent­liggøre, administrere, distribuere og opdatere dokumenter. Modulet håndterer læsetil­ladelser, gyldig­hedsperioder, revisions­spor, påmindelser, kvit­teringer, visning og distri­buering, så din virksomhed altid har kontrol over, hvem der har adgang til hvilke dokumenter.
  • Se hvilke medarbejdere, der har de rette certificeringer til en bestemt opgave
  • Påminder ved nye dokumenter
  • Tilgængelig offline, så dine medarbejdere altid har vigtige dokumenter ved hånden
  • Udviklet til web og som app til mobil og tablet
  •  

Formularer

Lav dine egne unikke digitale formularer og indsaml data direkte fra medarbejdere eller kunder. Vores formularmodul har gjort det nemt at indsamle data på en effektiv måde og understøtter alt fra kvalitetskontrol til vedligeholdelsesskemaer og spørgeskemaer. Formulaerne opsamler data som kan bruges i rapporter eller til statistiske formål. Mulighederne for formularer er uendelige med 25+ komponenter, herunder bl.a. lydoptagelse til dem, som kan være begrænset i at læse eller skrive.

  • Dynamiske formularer tilpasset dine behov
  • Statistik og afrapportering
  • Udviklet til web, tablet og mobil

Asset Management (EAM)

Med Supeo FLEX kan du nemt styre dine aktivers komplette livscyklus, som f.eks. tog, bygninger, lastbiler eller maskiner. Få overblik over kontrakter, manualer, fejlmeldinger eller rapporter. Vores system anvender GPS-data og NFC-tags til at holde styr på alt. Systemet giver medarbejdere nem adgang til alle relevante oplysninger direkte på mobile enheder.

  • Styring af aktiver med GPS og NFC-tags
  • Live-opdateringer om aktivers tilstand
  • Nem sporing og dokumentation

Business Intelligence (BI)

Supeo FLEX inkluderer et Business Intelligence-modul, der indsamler data i dashboards og KPI’er. Med integration med populære BI-systemer som Microsoft Fabric herunder Synapse og Power BI, kan din virksomhed få dyb indsigt i din virksomheds performance, ved effektivt at analysere og visualisere data direkte i de værktøjer, I allerede bruger.

  • Grafisk overblik over data og KPI’er
  • Nemt at integrere med eksisterende BI-løsninger
  • Rapporter giver indsigt i datastrukturen
  • Få hjælp til forståelse og opsætning af dataopsamling til jeres datastore/warehouse
Portrait,Of,A,Thoughtful,Engineer,Working,On,Desktop,Computer,In

Fordele ved Supeo Flex

Der er mange fordele ved Supeo FLEX. Her får du 10 af dem:

  • Udviklet til Android, iOS og web
  • Kører både online og offline
  • Udviklet efter gældende regler for NIS2 og GDPR
  • Papirløse løsninger med 24/7 support
  • Automatiske workflows og integrationer med andre IT-systemer og økonomisystemer
  • Fokus på at skabe reel driftsoptimering ved automatisering, øget sikkerhed, højere compliance, færre fejl og højere kvalitet
  • Minimering af tid og penge brugt på administrative løsninger
  • Højere servicekvalitet hos dine kunder
  • Fremtidssikret med løbende opdateringer
  • Udviklet in-house i Danmark

Det kræver tillid at vælge en samarbejdspartner, når man skal ændre på virksomhedens inderste processor og derfor bygger vi også vores løsninger tæt sammen med vores kunder. Kun sådan er vi sikret, at vi kan optimere dine forretningsgange og bane vej for øget vækst.

Ønsker du en digital løsning til din virksomhed, designet til at maksimere performance? Kontakt os i dag for at høre mere om dine muligheder.