Supeo TMS

Saml din vognmands­forretning ét sted med Supeo TMS

Med Supeo TMS får du en komplet løsning, som giver dig mulighed for at skalere din forretning, uden nødvendigvis at øge omkostningerne til personale. Opnå en konkurrencefordel ved at digitalisere processen fra oprettelse af opgaver og godkendelse af tilbud, til disponering af opgaver, kørsel, afslutning og fakturering. Vi tilbyder en hjælpende hånd til at optimere driften og få fuld kontrol over dine processer.

Vores Supeo TMS ydelser

Tilbud og oprettelse af opgaver

Med Supeo TMS kan du nemt håndtere tilbud og oprette nye opgaver. Systemet integrerer med din mail og giver dig mulighed for at sende tilbud til både eksisterende og nye kunder. Samtidig kan du holde styr på tilbud i pipeline, tilføje gyldighed og få godkendelser direkte i systemet.
  • Modtag forespørgsler og send tilbud via mail direkte i systemet
  • Få kreditmaks på kunder
  • Opret og administrer tilbud i pipeline
  • Send tilbud til flere kunder på én gang

Disponering af opgaver

Supeo TMS giver dig et samlet overblik over alle aktive opgaver og hjælper med at prioritere dine disponeringer i realtid. Du kan følge status på opgaverne og sikre en effektiv drift uden unødvendige forsinkelser.
  • Prioritering af vogndisponeringer
  • Realtidsstatus på opgaver
  • Fuld synlighed over alle aktive opgaver
  • Fuldt overblik over alle detaljer

Dokumen­tation

Få fuldt overblik over alle opgaver fra oprettelse til fakturering. Supeo TMS logger automatisk alle aktiviteter, og chauffører kan nemt uploade data og bilag direkte til systemet, hvilket sikrer en smidig og effektiv dokumenthåndtering.
  • Fuld logning af alle opgaver
  • Modtag data og bilag direkte fra chaufføren
  • Overblik over både kunder og opgaver
  • Udtræk rapporter over tilgængelig data

Faktu­rering

Integrer Supeo TMS med dine eksisterende økonomisystemer som BC og E-conomic for nem fakturering. Systemet uploader fakturaer til en kundeportal, hvor dine kunder kan se både aktuelle og tidligere fakturaer, og du har altid kontrol over faktureringsprocessen.
  • Nem integration med BC og E-conomic
  • Kundeportal til fakturaer
  • Fuld kontrol over faktura og betalinger
  • Mulighed for leverandørfakturering

App til chauffører​

Med Supeo TMS-appen kan chauffører modtage, afvise og afslutte opgaver direkte fra deres tablet – selv offline. De kan også uploade dokumenter, scanne bilag og underskrive digitalt, hvilket gør det nemt og effektivt at holde styr på alle opgaver i marken.
  • Udvilklet til Android og Apple
  • Kan køre offline, for at forhindre mest mulig driftstop
  • Upload, scan og digital underskrivning direkte i app
  • Få adgang til opgaver via tablet

Håndtering af inventar

Supeo TMS gør det nemt at flytte og disponere materiel som køreplader, maskiner og containere. Systemet sporer automatisk lokationen af dit udstyr og sikrer, at du altid har overblik over, hvor det befinder sig.
  • Automatiseret håndtering af materiel
  • Overblik over lokationer og disponeringer
  • Gør det nemt at holde styr på lagerbeholdning og data
  • Minimer fejl ved fejldisponeringer

Leveran­dørfak­turering og kunde­portal

Systemet giver dig mulighed for at håndtere og fakturere eksterne indlejede vognmænd og giver dine kunder adgang til deres fakturaer gennem en kunderettet portal.

  • Understøttelse af eksterne leverandører
  • Kundeportal til fakturering
  • Fuld revisionsspor og logning
  • Fuld kontrol fra start til slut

Skal det være nemmere for dig at fremtidssikre din vognmands­forretning?

Med Supeo TMS kan du nemt samle alle dine opgaver og processer ét sted og samtidig sikre maksimal effektivitet og overblik. Kontakt os i dag, hvis du vil høre mere om, hvordan vi kan hjælpe med at optimere din forretning.

Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig og din virksomhed.